HTML

életem

A világ legcsodálatosabb teremtménye az ember saját csemetélye.

Friss topikok

  • intkom: fel a fejjel! mi nem lakunk anyósnál szerencsére, de íghy is meg tudja keseríteni az életünket. én... (2007.10.24. 12:17) A kezdet

Linkblog

Archívum

A kezdet

2007.10.04. 14:59 | Ica | 1 komment

Sziasztok

Ez az első blogom és nem is tudom miért csinálom?! Talán azért mert így legalább valaki elolvassa micsoda gondokkal küzdők. Tudom mindenkinek a saját problémája a legnagyobb. Két éve ismertem meg a párom és bár azt gondoltam mekkora egy idióta mégis éreztem hogy ő az akivel le akarom élni az életem. Fél év múlva összeköltöztünk és terhes lettem. Mindketten akartuk a babát de egyvalamivel nem számoltam és most életem legnagyobb hibájának tartom! Én költöztem hozzájuk, a páromhoz és a SZÜLEIHEZ. Ha elfogadtok egy tanácsot tőlem soha ne költözz össze szülökkel ha nyugodt problémamentes életet akarsz magatoknak. Az én anyósomék elég erős személyiségek és úgy gondolják hogy mindenkinek azt kell csinálni amit ők mondanak vagy akarnak. Csak "sajnos" én is erős természetű ember vagyok aki nem igazán szereti ha meg akarják szabni mikor mit tehetek. Most mondanom se kell milyen is a mi életünk!! Vita, kétségbeesés, káosz. És szép lassan felörlödik a kapcsolatunk. De páromat nagyon tudják befolyásolni és egyszer ide áll másnap pedig oda.

A bejegyzés trackback címe:

https://anyos.blog.hu/api/trackback/id/tr28185769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

intkom 2007.10.24. 12:17:59

fel a fejjel! mi nem lakunk anyósnál szerencsére, de íghy is meg tudja keseríteni az életünket.
én már nem is beszélek vele, fölösleges.
süti beállítások módosítása